poniedziałek, 21 stycznia 2013

Ginjal czy złoty konik

Ginjal to był preparat stosowany w kamicy nerkowej, w stanach zapalnych dróg moczowych, zwłaszcza przewlekłych, i w dnie moczanowej. Skutecznie dezynfekował drogi moczowe, ułatwiał wydalanie moczu, a nawet drobnych kamieni nerkowych. Od kilku lat jest jednak nie dostępny. Mój kolega miał około 50 tabletek ginjalu. Został mu z czasów swojej kuracji więc mi je podarował. Myśl o tym że za chwilę mi go zabraknie nie dawała mi spokoju. Przy pomocy córki która biegle zna angielski znaleźliśmy jednak ginjal tylko poza UE nazywa się Złoty Konik. Skład ma identyczny. Poszukałem informacji na forach i załamałem się. Kilka osób uparcie kłamie na temat tego leku, pewnie pracują dla koncernów farmaceutycznych bo pomimo identycznego składu wmawiają cierpiącym że Złoty Konik to lek na impotencję:) Owszem, znam język Ukraiński i działanie na oziębłość i impotencję jest opisana w działaniach leku. Widać dystrybutor wschodni uznał że tak lepiej się go sprzeda. Ale jeśli skład jest identyczny no to litości, co ginjal też był na impotencję?! Ludzie Złoty Konik leczy skutecznie czego sam jestem przykładem. A obrażanie ludzi którzy szukają pomocy to typowe dla pewnej grupy osobników!

1 komentarz:

  1. Sprawdzony !ORYGINALNY ginjal produkowany przez PT. Ikong Pharmaceutical Industry. Dla krajów wschodniej zwany Złoty Konik

    https://www.facebook.com/GinjalZlotyKonik

    OdpowiedzUsuń